| کد خبر: 196476 |

◄ اعتبار 26 میلیارد تومانی راهداری برای توسعه شهرستان مشگین شهر

برای توسعه و اجرای طرح های مختلف راهداری در شهرستان مشگین شهر ۲6 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

تین نیوز

برای توسعه و اجرای طرح‌های مختلف راهداری در شهرستان مشگین شهر ۲6 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل این  استان که در جلسه بررسی مسائل ومشکلات راه های ارتباطی شهرستان مشگین شهر سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون 43 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان، 550 کیلومتر تجدید خط کشی،47هزارمترمربع لکه‌گیری، ایجاد روشنایی، نصب تابلوها، علائم و استوانه های ایمنی توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان انجام شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای متعدد انجام شده از مسیرهای ارتباطی شهرستان مشگین شهر، راه‌های ارتباطی این شهرستان در مقایسه با سایر مناطق از وضعیت قابل قبولی برخوردار است و برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان مشگین شهر از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از فرمانداران شهرستان‌ها خواست تا با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات لازم به مردم بیش از پیش یاری کنند.

ولی ملکی نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز باحضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تلاش های راهداران در توسعه و حل مسائل مربوط به راه‌های این شهرستان قدردانی کرد وبا اشاره به جلسه روز گذشته خود با حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از اخذ دستورات لازم جهت تکمیل ساختمان اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر،حل مشکلات راه های ارتباطی و همچنین تخصیص قیر یارانه‌ای به این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان مشکین شهر در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد و اقدامات عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل و مخصوصا شهرستان مشگین شهر از اختصاص ۵۴ میلیارد ریال اعتبار جهت بهبود وضعیت راه های ارتباطی شهرستان خبر داد.

صمدی با اشاره به وسعت گسترده و وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان خواستار توجه بیش‌تر به محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر شد.

در پایان جلسه مقرر شد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر نسبت به آسفالت محورهای مواصلاتی روستاهای قوشه، امیر کندی، بیجق_آق درق، پیرازمیان ،خرم آباد و چاناق بلاغ اقدام کند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.