| کد خبر: 196457 |

توزیع بیش از 45 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع 45 هزار و 500 حلقه لاستیک دربین رانندگان خبرداد.

تین نیوز

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع 45 هزار و 500 حلقه لاستیک دربین رانندگان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا شیرین‌‌زاده در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با اشاره به توزیع بیش از 45هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل اظهار کرد: این میزان لاستیک از ابتدای تیر ماه 97 تا به امروز توزیع شده است.

وی افزود: جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنان برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک سهمیه‌ای به نرخ مصوب دولتی هم‌چنان ادامه دارد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به این‌که لاستیک موجود در انبارها بیش از نیاز رانندگان استان است و با انباشت لاستیک روبه‌رو هستیم تصریح کرد: توزیع لاستیک ناوگان درون شهری و برون شهری به‌صورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود و از این‌رو حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان به‌صورت سیستمی صادر می‌شود.

وی با بیان این‌که مسؤولیت توزیع لاستیک برای ناوگان دارای کارت هوشمند با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است بیان کرد: لاستیک رانندگانی که فاقد کارت هوشمند هستند از طریق شهرداری‌ها توزیع می‌شود.

شیرین‌زاده فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و گفت: یازده هزار و 400 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی به جابه‌جایی یک میلیون و 600 هزار تن کالا و بار در استان اردبیل در 5پنج ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل وضعیت حمل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.