| کد خبر: 196386 |

◄ تأیید عملکرد و صورت‌های مالی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای

​جلسه مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعضای هیأت عامل این سازمان و نمایندگان اصلی مجمع برگزار و صحت صورت‌های مالی سال 97 مورد تائید قرار گرفت.

تین نیوز

​جلسه مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعضای هیأت عامل این سازمان و نمایندگان اصلی مجمع برگزار و صحت صورت‌های مالی سال 97 مورد تائید قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، ضمن تقدیر از عملکرد این سازمان در بازگشایی راه‌ها و محورهای آسیب دیده از سیل در ابتدای سال جاری، اظهار داشت: علی‌رغم تنگناهای اعتباری و منابع مالی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اعضای هیأت عامل، معاونان، مدیران کل و کلیه کارکنان از همه امکانات و ظرفیت‌ها بهره گرفته و پاسخگویی مناسب و عملکرد قابل قبولی به کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای فراهم کردند.

وی افزود: تعهدات این سازمان به‌ویژه در زمینه ارتقای کیفی و کاهش سوانح جاده‌ای، نگهداری راه‌ها ، توسعه پایانه‌های مرزی و کریدورهای ترانزیتی در حوزه‌های مختلفی در سال آینده مورد توجه بیش‌تری قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی، اولویت‌ اصلی برنامه‌های این سازمان را ایمنی راه‌ها و برقراری تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی کل کشور اعلام کرد و افزود: علی‌رغم کاهش اعتبارات در سال‌جاری، با تلاش نیروهای ستادی و استانی درکلیه سطوح و به‌کارگیری بهینه از امکانات موجود، عملیات راهداری و ایمن‌سازی جاده‌ها به انجام رسید که این امربه طور مستمر ادامه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک دولت منابع مالی پایداری برای هزینه‌کرد در طرح‌ها و برنامه‌های ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش سوانح جاده‌ای تأمین شود و از طریق راه‌کارهای قانونی تصویب و به مرحله اجرا برسد. 

 محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گزارش مقایسه ای عملکرد و اهداف کمی و پیش‌بینی شده مربوط به بودجه جاری در سال 97  را ارایه کرد و افزود: اقدامات و فعالیت‌های این سازمان در بخش‌های اصلی ایمنی، حمل و نقل، برنامه‌ریزی و فن‌آوری‌، توسعه مدیریت و منابع، راهداری و نگهداری راه‌ها، از محل منابع داخلی ، منابع عمومی و ردیف‌های قانونی مندرج در پیوست اعتبارات تخصیص داده شده، به انجام رسید و هدف‌گذاری‌ها نیز بر این اساس ، تحقق یافت.

 نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی هم‌چنین از عملکرد مطلوب دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه ثبت اطلاعات در سامانه یک‌پارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست، گزارش حسابرسی مستقل به مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای قرائت شد و اعضای هیأت عامل، مدیرکل امور مالی و منابع و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه این سازمان، درخصوص ابهامات و سؤالات مطروحه، پاسخ‌های لازم را ارایه کرده و در نهایت صحت صورت‌های مالی  سال 97 مورد تایید قرار گرفت. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.