| کد خبر: 195933 |

◄ ثبت 36500 تخلف توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان سمنان از ثبت 36500 تخلف توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور طی پنج ماهه سال‌جاری خبرداد.

تین نیوز

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، از ثبت 36500 تخلف توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور طی پنج ماهه سال‌جاری خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، محمد حسین فیروزجائیان افزود: طی پنج ماه سال‌جاری 36500 تخلف توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور استان ثبت شده و جهت اعمال قانون به پلیس ارسال شد.

وی با اشاره به این‌که کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی این اداره‌کل است، افزود: درحال حاضر 56 دستگاه تردد شمار، 59 سامانه ثبت تخلف و 22 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند و دریافت اطلاعات برخط تردد و مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان توسط این سیستم‌ها انجام می‌گیرد.

فیروزجائیان افزود: براساس آمارهای احصا شده توسط سامانه‌های ترددشماری در طی این مدت، سرعت متوسط ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان 88 کیلومتر بر ساعت بوده و هم‌چنین درصد وسایل نقلیه با تخلف سرعت غیرمجاز 12 درصد بوده است.

وی با اشاره به این‌که رعایت فاصله طولی با سایر وسائل نقلیه از الزامات ایمنی در رانندگی است، افزود: 9 درصد تخلفات ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشماری در پنج ماهه سال‌جاری مربوط به فاصله طولی غیرمجاز بوده است.

فیروزجائیان در پایان افزود: رانندگان خودروها در سفر، رعایت مقررات و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز را مهم‌ترین اصل بدانند تا زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای در استان فراهم شود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.