| کد خبر: 194842 |

خط‌کشی ۲۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان اردبیل

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال دو هزارو ۵۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل تجدید خط‌کشی خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال دو هزارو ۵۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل تجدید خط‌کشی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان این‌که از این میزان تاکنون ۵۰۰ کیلومتر خط‌کشی انجام شده گفت: تا پایان سال دو هزار کیلومتر باقی مانده که جز اولویت‌های اصلی راهداری است تجدید خط‌کشی خواهد شد.

او تصریح کرد: در محور نمین به آستارا ۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی با رنگ‌گرم و مابقی با رنگ سرد تجدید خط‌کشی می‌شود.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل هدف از خط‌کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، آگاهی دادن به استفاده‌کنندگان از راه و راهنمایی آن‌ها بیان کرد و گفت: سال گذشته نیز در دو هزارو ۵۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان خط‌کشی انجام شد.

رحمتی افزایش ایمنی تردد عبور و مرور را از جمله اولویت‌های مهم اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و افزود: در جلسه اخیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل بر تقویت ایمنی جاده‌ها، تجدید خط‌کشی، افزایش گشت‌های تلفیقی پلیس‌راه و راهداری، اجرای شیار لرزاننده و سایر اقدامات لازم تاکید شد که امروز شاهد اجرایی شدن آن‌ها توسط راهداران سخت کوش استان اردبیل هستیم.

او با اشاره به این‌که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌معنای حقیقی کلمه شبانه‌روز به مردم عزیز با افتخار خدمت می‌کند اظهار امیدواری کرد: فرمانداران شهرستان‌ها با تخصیص به موقع اعتبارات راهداری این اداره کل را در ارائه خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم و مسافران بیش از پیش یاری کنند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.