| کد خبر: 192980 |

مدیرکل راهداری گلستان:

◄ دوربرگردان «ورسن» به بهره برداری رسید

این دوربرگردان پیش از این به شکل نوک منقاری بوده که به جهت افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و بهبود ترددها به شکل UTURN و استاندارد و مورد تائید آیین نامه ۴۱۵ که نوع بریدگی ها را مشخص می کند، ساخته شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری دوربرگردان ورسن با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، مهدی میقانی اظهارکرد: دوربرگردان ایمن ورسن با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه در بزرگراه گرگان- کردکوی افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این دوربرگردان از پروژه های اولویت داری بوده که ساخت آن در سال ۹۸ به تصویب کمیسیون ایمنی راه های استان رسیده است.

میقانی اضافه کرد: این دوربرگردان پیش از این به شکل نوک منقاری بوده که به جهت افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و بهبود ترددها به شکل UTURN و استاندارد و مورد تائید آیین نامه ۴۱۵ که نوع بریدگی ها را مشخص می کند، ساخته شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این دوربرگردان پیمانکار خاصی گرفته نشده و فقط با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات موجود اداره کل اجرا شده، اظهارکرد: قطع درختان اطراف دوربرگردان و انتقال آنها به محور گرگان- آق قلا برای کاشت مجدد، زیرسازی و آسفالت اضافه عرض ها و ساخت دو کیلومتر راه و نصب گاردریل جهت رفاه حال و دسترسی ایمن کاربران جاده ای و جلوگیری از واژگونی خودروها در ضلع شمال و جنوب بریدگی از جمله کارهایی است که برای احداث این دوربرگردان انجام شده است.

به گفته میقانی، تجدید خط کشی ها و اصلاح روشنایی محور براساس طرح جدید، تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی مورد نیاز و استفاده از بلوک های بتنی مفصلی در ساخت دوربرگردان، از کارهای اجرایی دیگر در این دوربرگردان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.