| کد خبر: 191743 |

◄ افتتاح 42 کیلومتر راه روستایی شهرستان ایرانشهر در دهه فجر

در ایام دهه فجر، 42 کیلومتر راه روستایی در شهرستان ایرانشهر افتتاح می شود.

تین نیوز

در ایام دهه فجر، 42 کیلومتر راه روستایی در شهرستان ایرانشهر افتتاح می شود.

شه بخش رییس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر با اعلام این مطلب گفت:کمبود اعتبارات و عدم تخصیص بموقع بزرگترین مشکل این اداره کل برای ساخت راه های روستایی است.

وی افزود:این اداره کل تلاش کرده تا از امکانات موجود استفاده حداکثری را برده و با کمترین امکانات، خدمات مطلوب به هموطنان ارایه دهد.

شه بخش اظهار داشت:افزایش راه های استاندارد نقش اساسی در توسعه منطقه و اشتغال زایی دارد که در این زمینه آسفالت و بهسازی راه های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد:براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شده بود در ایام دهه فجر، 37 کیلومتر راه استاندارد ایجاد شود که توانستیم پنج کیلومتر بیشتر از میزان تعیین شده آماده بهره برداری کنیم.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر تصریح کرد:از این راه های روستایی، هفت کیلومتر در شهرستان های دلگان، 20 کیلومتر در چابهار، هفت کیلومتر در کنارک و هشت کیلومتر در قصرقند است.

وی محور نُگوَر- سماج کَرَگ به جاده بریس به طول هشت کیلومتر را از دیگر پروژه های مهم راه های روستایی قابل افتتاح در ایام دهه فجر اعلام کرد و گفت:126 میلیارد ریال برای پروژه های راه روستایی قابل افتتاح در دهه فجر امسال هزینه شده که با افتتاح آنها  3700 خانوار از نعمت راه روستایی استاندارد بهره مند می شوند. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.