| کد خبر: 190792 |

در آستانه شروع فصل تابستان و افزایش سفرها :

◄ اقدامات ایمن سازی محورهای مازندران شتاب بیشتری گرفت.

اقدامات ایمن سازی محورهای مازندران شتاب بیشتری گرفت.

تین نیوز

مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اقدامات ویژه این اداره کل در زمینه عملیات راهداری و ایمن سازی محورها در فصل تابستان به منظور افزایش تأمین ایمنی محورها برای مسافرین تابستانی به استان در جلسه شورای اداری که با حضور معاونین و روسای ادارات تابعه تشکیل شد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت: مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بی شماری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده ، از این رو محورهای مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرحجم و پرتردد است.

وی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و عنوان کرد: این اداره کل با شرو ع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری ، در سطح کلیه محورهای اصلی ، فرعی و روستایی می باشد.

نجفی ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و سوانح باشیم.

گفتنی است مرکز اطلاعات راههای مازندران نیز با دو شماره 141 (گویا) و 33322320-011 (شبانه روزی) پاسخگوی همه مسافران و هم استانی های عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای این استان می باشد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.