| کد خبر: 189548 |

◄ اتمام عملیات روکش آسفالت دو محور جنت آباد و شمس آباد در شهرستان مه ولات

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مه ولات از اتمام عملیات روکش آسفالت قسمتی از دو محور روستایی پر ترافیک جنت آباد و شمس در این شهرستان‌ خبر داد.

تین نیوز

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مه ولات از اتمام عملیات روکش آسفالت قسمتی از دو محور روستایی پر ترافیک جنت آباد و شمس در این شهرستان‌ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، محمود کبیر با اشاره به اینکه اقدامات موثری در حوزه‌های راهداری و حفظ و توسعه راه‌های شهرستان مه ولات انجام گرفته است گفت: با توجه به ترافیک بالا و اضمحال رویه اسفالتی قسمت هایی از دو محور روستایی جنت اباد و شمس آباد ، این اداره اقدامات لازم را در جهت ترمیم رویه بکار گرفته تا از فرسایش بیشتر آسفالت جلوگیری کند .

وی با اشاره به مشخصات عملیات‌ روکش آسفالت این دو محور روستایی تصریح کرد : این عملیات بطول 2 کیلومتر با عرض 6 متر و 2 سانتیمتر ضخامت، با اعتبار 1800 میلیون ریال با آسفالت گرم اجرا شده است .

کبیرخاطر نشان ساخت: علاوه بر انجام عملیات روکش در این قسمت ها در محور های مذکور اقدامات ایمنی در جهت کاهش سوانح و حوادث جاده ای انجام شده که از جمله میتوان به رنگ آمیزی ، سرویس روشنایی میدان هنرستان ، اصلاح قوس ها ، اجرای تسطیح حریم ، بوته زنی ، جمع آوری و اصلاح علائم آسیب دیده و ... نام برد .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.