| کد خبر: 188515 |

خسارت بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریالی سیل به جاده‌های سیستان و بلوچستان

براساس آخرین برآوردها و ارزیابی‌های صورت گرفته، سیل اخیر در حوزه این اداره کل بیش از ۲,۰۰۰ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشته است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس آخرین برآوردها و ارزیابی‌های صورت گرفته، سیل اخیر در حوزه این اداره کل بیش از ۲,۰۰۰ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشته است.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی خانقایی گفت: برآورد ریالی خسارت وارده به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارسال شده و پس از انجام مراحل لازم در سطح ستادی، اعتبار مورد نیاز جهت جبران خسارت‌ها، تأمین و ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: در سیل اخیر به رویه‌های آسفالتی، آبنما ها و ابنیه فنی نظیر پل‌ها خسارت وارد شد که بیشترین تخریب در جاده‌های شهرستان‌های هیرمند، میرجاوه، نصرت آباد و مهرستان اتفاق افتاد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط راهداران در جهت حفاظت از راه‌ها و ترمیم خرابی‌ها گفت: اگر تلاش و حضور شبانه روزی همکاران ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه این اداره کل نبود، یقیناً ورود سیلاب به منطقه سیستان و همچنین سیل ناشی از شدت بارش‌ها در سایر مناطق استان، خسارت بسیار بیشتری به بدنه جاده‌ها و ابنیه فنی وارد می‌کرد. این در حالی است که حتی در شرایط بحرانی، حداقل مسدودی را در جاده‌های نیمه شمالی استان داشته‌ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.