| کد خبر: 185920 |

59 همایش آموزشی در حوزه حمل و نقل عمومی اردبیل برگزار شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از برگزاری 59 همایش آموزشی در حوزه حمل و نقل عمومی این استان و با هدف ارتقا ایمنی تردد خبر داد.

تین نیوز

عضو شورای ترافیک استان اردبیل، در جلسه بررسی برنامه های آموزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل عمومی استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه ها در طول سال گذشته و با هدف ارتقا دانش و آگاهی گروه های مختلف اجرا شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی تاکید کرد: با توجه به اینکه بخشی از عوامل اصلی تصادفات جاده ای، عوامل انسانی است، دوره های آموزشی برای گروه های خاص از جمله رانندگان وسایل نقلیه، مساجد و مدارس، کشاورزان و رانندگان وسایل نقلیه کشاورزی، دوچرخه سواران و موتورسواران برگزار شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان یادآور شد: در برگزاری این دوره ها از ظرفیت اساتید، نخبگان و متخصصان حوزه های اورژانس، پلیس و امداد و نجات استفاده کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: علاوه بر این جهت آموزش و ارتقا ایمنی، 1375 کلاه ایمنی، چراغ قوه و جلیقه شبرنگ دار، شبرنگ های مخصوص موتور سیکلت  و ادوات کشاورزی و 569 کپسول آتش نشانی در بین کاربران توزیع شده است.

رحمتی افزود: ارتقا ایمنی تردد از مسئولیت های اداره کل است و به منظور تحقق آن برنامه های آموزشی در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.