| کد خبر: 184283 |

◄ نظارت ویژه به عملکرد شرکت ها و ناوگان مسافربری استان اردبیل

سال گذشته در تعطیلات نوروزی 113هزار نفر مسافر بوسیله ناوگان های عمومی جابه جا شده اند که در 11 ماهه سالجاری نیز یک میلیون و700هزار نفر مسافر توسط 260 هزار سرویس به مناطق مختلف سفرکرده اند.

تین نیوز

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل، در بازدید از ترمینال مسافربری اردبیل با بیان امسال یک هزارو دویست دستگاه ناوگان عمومی مسافران نوروزی را جابجا خواهند کرد گفت:در طرح نوروزی امسال که از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین ادامه دارد همه تمهیدات لازم برای جابه جایی مسافران و گردشگران نوروزی انجام و ناوگان های عمومی اعم از اتوبوس و سواری از نظر سلامت فنی و بهداشتی کنترل و نظارت کامل شده اند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی به فعالیت 120 اکیپ راهداری در طرح نوروزی امسال اشاره کرد و افزود: امسال در ایام نوروز راهداران استان اردبیل در قالب 459 نفر نیروی انسانی و 251 دستگاه ماشین آلات در 12 راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر هستند تا به گردشگران و مسافران نوروزی در جاده ها خدمات ارائه دهند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه امسال در 30 کیلومتری ورودی شهر کانکس هایی را بصورت موقت برای استراحت مسافران بویژه رانندگان ایجاد خواهد شد اظهار امیدواری کرد با استراحت رانندگان در این استراحتگاه ها شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان دراین ایام باشیم.

مدیر جهادی استان اردبیل با اشاره به اینکه 13 مجتمع خدماتی رفاهی وبین راهی نیز درمحورهای مواصلاتی استان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی هستند تصریح کرد: نرخ های حمل ونقل مسافری از مورخه 25 اسفند تا 17 فروردین به میزان 20درصد بابت جبران یک سر خالی بودن ناوگان افزایش میابد که بعد از ایام تعطیلات قیمت ها دوباره به حالت عادی بازخواهد گشت.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان اردبیل از فعالیت 59 شرکت حمل ونقل مسافری در استان خبرداد و افزود:سال گذشته در تعطیلات نوروزی 113هزار نفر مسافر بوسیله ناوگان های عمومی جابه جا شده اند که در 11 ماهه سالجاری نیز یک میلیون و700هزار نفر مسافر توسط 260 هزار سرویس به مناطق مختلف سفرکرده اند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.