| کد خبر: 184034 |

◄ ​ اختصاص روزانه ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای‌ نوروز

روزانه ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در استان تهران آماده جابه‌جایی مسافران نوروزی است.

تین نیوز

 مدیرکل از آغاز طرح ترافیک نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ خبر داد و گفت: با اشاره به موقعیت ویژه پایتخت در سفرهای نوروزی درصد بالایی از سفرهای نورزیبه استان تهران انجام می‌شود و این نظارت و عملکرد مناسب و دقیقی را می‌طلبد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ حیدر نوروزی افزود: روزانه ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در استان تهران آماده جابه‌جایی مسافران نوروزی است.

نوروزی‌ به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و نشست مشترک با هدف مدیریت و ارتقا ایمنی سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت:‌ با هدف کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی محورها، رفع نقاط پرحادثه‌ جاده‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از چند ماه قبل، برای ایام نوروز در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول تأکید کرد: ایمنی کاربران جاده،‌ افزایش سطح کیفی سفرهای جاده‌ای و پاسخگویی مناسب به کاربران در ایام نوروز توسط مرکز مدیریت راه‌ها، اولویت اصلی‌ اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران است‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان کرد: بهسازی و آماده‌سازی جاده‌ها برای ایام نوروز با انجام کارهایی نظیر‌ بهسازی آسفالت و گاردریل‌ها، خط‌کشی محورها، شناسایی نقاط پرتصادف و اصلاح هندسی این نقاط، نصب جداکننده‌های جاده‌ای، تسطیح جاده‌ها و شانه‌سازی‌، ترمیم و به‌روز‌سازی علائم و تابلو‌های ایمنی و‌ نصب‌ روشنایی راه‌ها و بازرسی دوربین‌های کنترل سرعت انجام شد.

نوروزی ادامه داد:‌ گشت‌ها و کشیک‌های راهداری در ایام نوروز آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند، همچنین مرکز مدیریت راه‌ها در استان تهران آماده پاسخگویی آخرین وضعیت جاده‌ها به کاربران جاده است.

وی در پایان با آرزوی سفرهای خوش و ایمن برای کاربران جاده ای بر رعایت مقررات و نکات ایمنی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.