◄ 8 اصل رضایتمندی مردم از راهداری
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای در گردهمایی روسای راهداری سراسر کشور، با اشاره به ۸ اصل رضایتمندی مردم در امور راهداریوحملونقل جادهای در نوروز ۹۸ به توضیح یکایک موارد پرداخت.
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای در گردهمایی روسای راهداری سراسر کشور، با اشاره به ۸ اصل رضایتمندی مردم در امور راهداریوحملونقل جادهای در نوروز ۹۸ به توضیح یکایک موارد پرداخت.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، مهران قربانی با ببان این مطلب که، ایجاد اعتماد و اطمینانبخشی، یکی از موارد مهمی است که در راهداری توجه ویژهای وجود دارد، گفت: اصل مردمداری و مسولیتپذیری حرفهای یکی دیگر از اصول هشتگانه است.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ارایه خدمات حمل و نقلی مناسب شامل ایمنی، سرعت و راحتی در این اصل نهفته است.
قربانی به اصل تامین راه مناسب پرداخت و گفت: لزوم آمادگی برای حوادث محتمل غیرمترقبه نیز اصل پنجم از اصول هشتگانه است.
اصل دیگری که وی به آن اشاره کرد، اصل اطلاعرسانی صحیح، موثر و به هنگام به مخاطبین بود و افزود: ارتقای توان مدیریت راهبردی و دینامیک اصل دیگری است که راهداری به آن اهتمام دارد.
قربانی گفت: امروز ۵۰۰ نفر از مسولان راهداری کشور در این مراسم حضور دارند که این ۸ اصل را باید مبنای کار خود قراردهند.
قربانی با تاکید براین که اصول مهم راهداری رضایتمندی مردم است، گفت: راهداری در صف نخست مواجهه با مردم است و به انسجام مدیریتی پایبند است.
وی راهداری را به مثلثی با اضلاع عشق، خدمت وتواضع توصیف کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.