| کد خبر: 182540 |

◄ رونمایی از سامانه مدیریت پروژه های عمرانی راهداری

سامانه مدیریت پروژه های عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح کشور رونمایی می‌شود.

تین نیوز

زاهد رئوفی دبیر سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در دوره آموزشی سامانه تدکار در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور از سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رونمایی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری یک دوره آموزشی فشرده یک‌روزه برای کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مشاوران و پیمانکاران سراسر استان به‌منظور آشنایی و راه‌اندازی این سامانه در سالن کنفرانس شهید جعفر زاده سازمان برنامه‌وبودجه استان برگزار شد.

زاهد رئوفی دبیر سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: راه‌اندازی این سامانه در اولویت برنامه‌های راهبردی این سازمان است و تاکنون این سامانه در ۲۹ استان کشور ازجمله استان چهارمحال و بختیاری آموزش و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ازجمله مزایای این طرح حذف کاغذ از چرخه نامه‌نگاری‌های مکتوب، حذف بایگانی فیزیکی، دسترسی آسان به داده‌ها، شفاف‌سازی روند اجرا و پیگیری است و پایش دقیق پروژه‌ها توسط مدیران ستادی و استانی جهت نظارت و کنترل بر نحوه اجرا و پیشرفت طرح‌های عمرانی از دیگر مزایای این سامانه است.

حاتمی رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه کارگاه آموزشی سامانه تدکار گفت: این کارگاه به‌صورت فشرده و یک‌روزه در شهرکرد و با حضور صد و پنجاه نفر از کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و مشاوران و پیمانکاران طرح‌های عمرانی مرتبط برگزار شد و فایل آموزشی این سامانه نیز در اختیار همه شرکت‌کنندگان قرار گرفت و همچنین فیلم آموزشی کامل این دوره ضبط‌شده و به‌زودی در اختیار دیگر کارکنان و پیمانکاران قرار خواهد گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.