| کد خبر: 182283 |

◄ در دستور کار قرار دادن پیگیری مطالبات کاربران جاده‌ای آزادراههای استان قم

خداداد مقبلی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان کرد: پی گیری مطالبات کاربران آزادراه‌های استان قم در دستور کار سازمان متبوع قرار دارد.

تین نیوز

خداداد مقبلی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: پی‌گیری مطالبات کاربران آزادراه‌های استان قم در دستور کار سازمان متبوع قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم که در سفری یک روزه به قم از آزادراه‌های قم – تهران و قم – کاشان بازدید به عمل آورد و درخصوص سطح و نحوه ارائه خدمات موضوعه در آزادراه‌های استان گفت: ارتقا سطح خدمات اعم از عمرانی، ایمنی، خدماتی و ... در آزادراه‌های استان قم، توسط سازمان متبوع مستمرا پیگیری و نظارت می‌شود.

مقبلی در ادامه توضیح داد: پی گیری مطالبات کاربران جاده‌ای از آزادراه‌های کشور اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی به صورت مستمر رصد و در صورت مشاهده هر گونه اهمال نسبت به اعمال قانون اقدام می‌‌شود.

این مقام مسئول در تکمیل موارد مطروحه فوق افزود: سطح و نحوه ارائه خدمات به کاربران آزادراهی در بخش عمرانی شامل بهسازی و روکش راه‌ها، لکه‌گیری آسفالت و... است.

وی نحوه و ارائه سطح خدمات موضوعه در بخش تأمین و ارتقا ایمنی جاده‌ای را در آزادراه‌های کشور آیتمی فراگیر و مهم خواند و خاطرنشان ساخت: تعویض و نصب تابلوهای ترافیکی، اجرا و احیا خطوط و نقوش جاده‌ای، جایگزینی و استقرار نیوجرسی‌های مفصلی در رفوژ، آشکارسازی و رفع نقاط پر تصادف و... بخشی از اقداماتی است که درراستای تامین ایمنی در سطح راه‌ها اعمال می‌‌شود.

مقبلی فعالیت‌های حوزه معاونت راهداری در امر تامین ایمنی و تسهیل ترافیک اعم از راهداری زمستانی و مناسبتی سفرهای برون‌شهری را از جمله مهم‌ترین اقدامات در حوزه ارائه خدمات موضوعه به کاربران جاده‌ای برشمرد و ادامه داد: از دیگر آیتم‌های ملحوظ در امر مطالبات کاربران جاده‌ای در آزادراه‌ها، نحوه و ارتقا سطح خدمات در مساجد، نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی است که طی بازدیدهای دوره‌ای کمیته‌های نظارتی استانی این مهم رصد و نسبت به اجرای موارد موضوعه اقدام می‌شود.

وی در خاتمه با عنوان این‌که به دلیل موقعیت کریدوری راه‌های استان قم که عامل اتصال 17 استان با مرکز کشور هستند اظهار کرد: با عنایت به اقدامات خوبی که در سطح آزادراه‌های استان صورت گرفته و در حال اجرا می‌باشد، انتظار می‌ر‌ود نسبت به ارتقا هر چه بیش‌تر سطح ایمنی و نحوه ارائه خدمات به‌خصوص در آزادراه قم – کاشان، مسئولان اهتمام بیش‌تری ورزند.

در بازدید معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آزادراه‌های استان قم، مدیرکل آزادراه‌های سازمان متبوع، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم و تنی چند از کارشناسان وی را همراهی می‌کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.