| کد خبر: 182178 |

◄ افتتاح فاز اول و کلنگ‌زنی فاز دوم طرح جامع پایانه مرزی رازی خوی

به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افتتاح فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم طرح جامع پایانه مرزی رازی شهرستان خوی انجام گرفت.

تین نیوز

به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افتتاح فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم طرح جامع پایانه مرزی رازی شهرستان خوی انجام گرفت.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مراسم افتتاح فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم پایانه مرزی رازی شهرستان خوی که با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان خوی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خوی و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد، گفت: توسعه پایانه‌های مرزی کشور به‌ویژه پایانه مرزی رازی خوی به‌عنوان یکی از مبادی ورود و خروج به کشور دوست و همسایه ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا نقش بسزایی در توسعه و مبادلات اقتصادی دارد.

 حسن‌نیا ابراز امیدواری کرد با شروع فاز دوم توسعه و احداث زیرساخت‌های پایانه مرزی رازی و بهبود و احداث جاده‌های مناسب منتهی به پایانه مرزی رازی و سرعت اجرای پروژه‌های مرتبط توسط وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و نیز بخش خصوصی شاهد خدمات بیشتر و بهتری به مسافران و گردشگران عزیز باشیم.

 سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری و اهتمام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در توسعه و احداث زیربناهای پایانه مرزی خوی گفت: بی‌شک این پایانه مرزی نقش بسزایی در عمران و آبادی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه خواهد داشت و امید است در آینده نزدیک شاهد تکمیل کامل آن باشیم.

 ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملیات انجام‌شده در فاز اول پایانه مرزی رازی گفت: در این مرحله ساماندهی و بهسازی رودخانه قطور به طول ۶۰۰ متر و پل ارتباطی به ابعاد ۳۰ در ۳۱ متر و دیوار ساحلی و دیوار حائل سمت ترانشه انجام گرفت.

وی ادامه داد: هم‌چنین آماده‌سازی محوطه سایت اجباری به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و فنس کشی ایست اختیاری به طول ۱۲۰ متر ازجمله اقدامات انجام‌شده در جریان فاز اول پایانه مرزی رازی خوی را شامل می‌شود.

 شکری در تشریح فاز دوم پایانه مرزی رازی خوی افزود: فاز دوم بااعتبار ۲۱۹ میلیارد ریال شامل ساخت سر درب ورودی و خروجی، محوطه‌سازی و اجرای کف سازی بتنی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع، احداث سرویس‌های بهداشتی و ساختمان موتورخانه و ساختمان دیزل ژنراتور و ساختمان تاسیسات برقی جمعا به مساحت دو هزار مترمربع و تکمیل دیوار محوطه است که در زمان مدت ۱۸ ماه به اتمام خواهد رسید.

دراین مراسم معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اعطای لوح سپاس از زحمات مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در تکمیل فاز اول پایانه مرزی رازی تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.