| کد خبر: 181930 |

◄ بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پایانه‌های مرزی جنوب شرق کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر به استان سیستان‌وبلوجستان از پایانه مرزی میلک بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و مشکلات این پایانه و رانندگان استانی قرار گرفت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر به استان سیستان‌وبلوجستان از پایانه مرزی میلک بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و مشکلات این پایانه و رانندگان استانی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان در جریان بازدید از پایانه مرزی میلک اظهار کرد: به دلیل اهمیت بالای مرز زمینی میلک و نقش آن در توسعه ترانزیت و همچنین رونق اقتصادی منطقه، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای توجه ویژه‌ای به این پایانه دارد و قطعاً از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا با رشد زیر‌ساختی و عملیاتی و همچنین ساماندهی تردد در این پایانه و رسیدگی به مشکلات رانندگان به‌ویژه رانندگان افغانی که زمان توقف آن‌ها برای عملیات خروج از مرز طولانی هست، شاهد افزایش فعالیت‌های حمل‌ونقلی و کاهش زمان توقف ناوگان باشیم.

حسن‌نیا افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برای ساخت مستحدثات موردنیاز در پایانه مرزی میلک آمادگی کامل دارد و یکی از رویکردهای سازمان، توسعه ترانزیت و ارتقای حمل‌ونقل بین‌المللی است.

براساس این گزارش معاون وزیر راه‌وشهرسازی و هیات همراه در ادامه سفر ضمن بازدید از راهدارخانه شیله از عملیات راهداری محور مواصلاتی زاهدان- زابل، از تیرپارک و مجتمع خدماتی رفاهی میلک بازدید و ضمن گفتگو با رانندگان حاضر در محل از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و اظهار کرد: تلاش همکاران ما در مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر تسهیل و تسریع امور و برطرف نمودن مشکلات رانندگان معطوف است.

در این بازدید مقبلی معاون برنامه‌ریزی این سازمان، طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌ها و مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان‌وبلوچستان و استان خراسان‌جنوبی معاون وزیر راه‌وشهرسازی را همراهی می‌کردند.

مقبلی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه مرزی ماهیرود در استان‌جنوبی بازدید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.