| کد خبر: 182083 |

◄ اجرای طرح راهداری زمستانی با هزینه‌ای افزون بر 95 میلیارد ریال در استان همدان

طرح راهداری زمستانی با هزینه‌ای افزون بر 95 میلیارد ریال در استان همدان اجراشده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح راهداری زمستانی، این اداره‌کل تاکنون بااعتباری افزون بر 95 میلیارد ریال نسبت به آماده‌سازی برای استقرار اکیپ‌های برف‌روب و نمک‌پاش در راهدارخانه‌های استان اقدام کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی‌خرم با اشاره به فعالیت و آماده‌باش 34 راهدارخانه استان در اجرای این طرح افزود: از این تعداد 17 باب راهدارخانه ثابت، هشت‌باب راهدارخانه مرکز اداره و هم‌چنین 9 باب نیز به شکل قرارداد اجاره است.

پرورشی‌خرم ادامه داد: در این طرح همچنین 516 پرسنل و کادر مجرب شامل نیروهای حجمی و نیروی ثابت و پشتیبانی با بهره‌گیری از انواع ماشین‌آلات برف‌روب و دیگر تجهیزات در خدمت مسافران و استفاده‌کنندگان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

این مسئول با اشاره به خرید 62 هزار تن شن و نمک در اجرای این طرح بیان داشت: 50 هزار تن شن و 12 هزار تن نمک در اجرای طرح زمستانی و برف‌روبی خریداری‌شده است.

پرورشی خرم یادآور شد: در حوزه ماشین‌آلات نیز تعداد 285 دستگاه خودروی راهداری در راهدارخانه‌های استان مستقرشده که از این میزان 215 دستگاه ماشین‌‌آلات برف‌روبی سنگین و نیمه سنگین، 44 دستگاه خودروی پشتیبانی و 26 دستگاه گریدر و تراکتور اجاره‌ای برای کمک به طرح برف‌روبی است.

معاون راهداری ادار‌ه‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از توان همه پرسنل راهداری و پشتیبانی و هماهنگی‌های انجام‌شده و حفظ تعامل با دیگر عوامل ذی‌ربط ازجمله فرماندهی پلیس‌راه استان، هلال‌احمر، اورژانس و نیز مدیریت بحران بتوانیم زمستانی کاملا ایمن را فراهم کنیم.

طرح راهداری زمستانی از 15 آذرماه سال جاری در سطح استان آغازشده و تا 15 فروردین‌ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.