| کد خبر: 179196 |

◄ بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روند پیشرفت پروژه های حمل و نقل و راهداری گلستان

معاون وزیر راه و شهرسازی از روند پیشرفت پروژه های حمل و نقل و راهداری استان گلستان بازدید کرد.

تین نیوز

در آستانه هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر به استان گلستان ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های بخش با حضور سرزده در  پایانه حمل کالای تعاونی کامیون‌داران گرگان، با  مسئولان و دست‌اندرکاران ذی‌ربط و استاندار و مقامات محلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در دیدار با استاندار استان با تأکید بر جایگاه مهم ترانزیتی، حمل‌ونقلی، گردشگری و قطب کشاورزی استان از تلاش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر سرعت اجرا و اتمام طرح‌های عمرانی با توجه به منابع و اعتبارات خبر داد و اظهار داشت: تسریع در ادامه فعالیت‌ها و اتمام پروژه‌های ایمنی راه‌های شریانی و مواصلاتی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بوده ضمن آن‌که  اقدامات خوبی نیز تاکنون در این زمینه حسب مأموریت ذاتی انجام‌شده است.

دکتر سیدمناف هاشمی استاندار گلستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان با اعلام آمادگی همکاری لازم خواستار توجه بیشتر به پروژه‌های عمرانی استان شد.

حسن‌نیا  در سفر به استان گلستان طی نشستی مشترک با  استاندار گلستان و معاونین وی، درزمینهٔ اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی بریدگی‌های موجود در محورهای مواصلاتی و پروژه‌های راهداری استان گلستان بحث و تبادل‌نظر کردند.

وی در ادامه این سفر از پروژه سه‌راه یساقی و روند پیشرفت این پروژه بازدید کرد و با عنایت به درخواست‌های مردم منطقه  تسریع در تکمیل  این پروژه را مورد تاکید قرارداد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر با حضور محل پایانه حمل کالای تعاونی کامیون داران گرگان ضمن گفتگو با رانندگان تلاشگر بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و تبریک روز حمل‌ونقل، از نزدیک در جریان مشکلات و دیدگاه‌های رانندگان قرار گرفت و گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خود را موظف به پیگیری مطالبات رانندگان و فعالان بخش حمل‌ونقل می‌داند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم‌چنین با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان و دیدار با کارکنان این اداره‌کل، بر نحوه عملکرد سامانه حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای استان نظارت کرد.

 حسن‌نیا در ادامه به قصد بازدید از محورهای مواصلاتی استان گلستان، روند پیشرفت پروژه‌های راهداری این استان و وضعیت راه‌های اصلی و روستایی شرق استان، گرگان را به مقصد شهرهای مینودشت، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و علی‌آباد کتول ترک کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران استان گلستان به‌منظور آشنایی بیشتر با مشکلات حوزه استحفاظی، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و خدمات‌رسانی مناسب به مردم شریف استان گلستان را از وظایف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان کرد.

براساس این گزارش مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان حسن نیا را در این سفر همراهی می‌کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.