| کد خبر: 181137 |

◄ بیش از 15 هزار 600 میلیون ریال هزینه بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری خراسان رضوی

بیش از 15 هزار 600 میلیون ریال هزینه بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری استان خراسان رضوی

تین نیوز

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی از بیش از 15 هزار و 600 میلیون ریال هزینه جهت بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات راهداری در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، حمید فضائلی هاشمی باهدف تشریح عملکرد اداره ماشین‌آلات در 9 ماه سال جاری گفت: با توجه به نقش حساس ماشین‌آلات راهداری در برقراری عبور و مرور ایمن و همچنین ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه راهداری، بازسازی و نوسازی 114دستگاه انواع ماشین‌آلات متوقف‌شده با هزینه‌ای معادل 15 هزار 662 میلیون ریال انجام‌شده است.

فضائلی در زمینه هزینه‌های نوسازی تجهیزات برفروبی که از سال گذشته انجام‌شده بود، توضیح داد: به‌منظور ارتقا سطح خدمات راهداری زمستانی، خرید شش دستگاه بیل برف‌روب کامیونی  به ارزش یک هزار و 725 میلیون ریال، در برنامه کاری قرار گرفت که خرید چهار دستگاه آن قطعی و خرید دو دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در جهت ارتقا سطح ایمنی راه‌ها خرید یک دستگاه جاروب مکانیزه به ارزش سه هزار میلیون ریال تهیه‌شده و در راستای نوسازی و تقویت تجهیزات راهداری زمستانی پنج دستگاه نمک‌پاش مکانیزه به ارزش هشت  هزار و 400 میلیون ریال در دستور کار قرارگرفته که خرید چهار دستگاه به‌صورت قطعی و خرید یک دستگاه دیگر در حال انجام است.

حمید فضائلی هاشمی در خصوص هزینه‌های سال جاری در تهیه لوازم مصرفی این اداره، اظهار کرد: در سال جاری جهت آمادگی هر چه بیشتر ناوگان ماشین‌آلات راهداری بیش از 37 هزار میلیون ریال در تامین اقلامی ازجمله سوخت، روان‌کار، ضد‌یخ، باطری، تیغه و لاستیک هزینه شده است.

وی هم‌چنین گفت: به جهت ارتقا خدمات مطلوب و به‌موقع عملیات راهداری زمستانی، تعمیر و بازسازی تعداد 10 دستگاه نمک‌پاش مستعمل با هزینه‌ای معادل دو هزار میلیون ریال انجام‌شده است.

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص خرید ماشین‌آلات راهداری تصریح کرد: میانگین سن 754 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری استان 25 سال بوده که نشان از فرسوده بودن این ناوگان هست اما با مدیریت‌های اقتصادی و در راستای نوسازی ناوگان ماشین‌آلات راهداری زمستانی، دو دستگاه کامیون 26 تن ایسوز مجهز به نمک‌پاش و تیغه برف‌روب به ارزش حدودی 22 میلیون ریال در حال تهیه هست و پیگیر فراهم کردن اعتبارات خرید شش دستگاه کامیونت راهداری شش تن ایسوزو به ارزش 18 میلیون ریال و دو دستگاه تجهیزات خط‌کشی به ارزش سه هزار میلیون ریال هستیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.