| کد خبر: 180951 |

◄ لکه‌گیری و روکش آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی

در ۹ ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۱۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۲ هزار و ۷۷۰ میلیون ریال لکه‌گیری و روکش آسفالت شده‌اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی، گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۱۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۲ هزار و ۷۷۰ میلیون ریال لکه‌گیری و روکش آسفالت شده‌اند.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری بابیان این‌که بیشترین روکش آسفالت جاده‌ای استان در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه نزدیک به ۳۹ کیلومتر بوده است، افزود: در شهرستان ارومیه راه‌های روستایی دارغالو، جانوسلو، گلمرز، الیاس‌آباد و محمودآباد به مبارک‌آباد، راه‌های اصلی ارومیه به اشنویه، محور ارومیه به تبریز و راه‌های فرعی چهارده شهید-راژان-زیوه و انهر-سه‌راهی چهارده شهید لکه‌گیری و روکش آسفالت شده‌اند.

شکری با اشاره به این‌که پس از ارومیه بیشترین میزان روکش آسفالت در سلماس با نزدیک ۱۴ کیلومتر بوده است، ادامه داد: شهرستان‌های ماکو، میاندوآب، سردشت، نقده، خوی، مهاباد، چایپاره، اشنویه و پیرانشهر نیز از دیگر شهرهایی بودند که امسال عملیات روکش آسافت در برخی محورهای آن انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی بابیان اینکه در ۹ ماهه امسال از حدود ۱۱۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده‌های استان ۲۷ کیلومتر و ۷۰۰ متر آن مربوط به راه‌های روستایی بوده است، عنوان کرد: هم‌چنین از این میزان یک کیلومتر و ۷۰۰ متر مربوط به آزادراه‌ها، ۱۳ کیلومتر و ۱۳۵ متر مربوط به بزرگراه‌ها و بقیه مربوط به راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌غربی است.

 این مقام مسئول در پایان با اعلام این‌که تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی فراهم کردن جاده‌هایی مساعد و ایمن برای مسافران و رانندگان است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال آینده نیز به ترتیب نیاز و الویت ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه‌گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.