| کد خبر: 180638 |

◄ تلاش راهداران قم برای باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی استان

طی بارش‌های برف اخیر، تمامی محورهای جاده‌ای استان قم باز و تردد در آن‌ها به‌خوبی جریان داشت. در مدت دو شبانه روز بارش برف و یخبندان در سطح استان قم، تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد به‌خوبی در آن‌ها جریان داشت.

تین نیوز

طی بارش‌های برف اخیر، تمامی محورهای جاده‌ای استان قم باز و تردد در آن‌ها به‌خوبی جریان داشت. در مدت دو شبانه روز بارش برف و یخبندان در سطح استان قم، تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد به‌خوبی در آن‌ها جریان داشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه خبر فوق افزود: گرچه حجم بارش‌ها، سنگین و با بوران همراه بود اما حتی به طور مقطعی نیز هیچ‌گونه انسداد جاده‌ای در سطح راه‌های استان به وقوع نپیوست.

وی ادامه داد: مدیریت به موقع محورهای مواصلاتی، طی مدت بارش‌های اخیر موجبات تقدیر ریاست محترم سازمان متبوع از ادارات کل استانهای درگیر من ازجمله استان قم را درپی داشت که این موفقیت را به همکاران گرامی تبریک عرض می‌کنیم.

 جمالی با عنوان اینکه دلیل توفیق در مدیریت جاده‌ای بارش‌ها، علاوه بر تعهد و تجربه عوامل راهداری، مرهون تمهیدات به عمل‌آمده و کسب آمادگی حداکثری بوده است خاطرنشان ساخت: موقعیت کریدوری راه‌های استان که عامل اتصال 17 استان بامرکزکشوراست مسئولیت سنگینی را متوجه اداره‌کل متبوع ساخته است.

وی تاکید کرد: جهت مقابله با هر نوع انسداد جاده‌ای و تامین ایمنی حداکثری محورهای استان نیازبه توجه بیشترمسئولان امر در تامین نیازمندی‌های ملزوم است.

 وی به نحوه تخصیص اعتبارات بر اساس طول راه‌های هر استان اشاره کرد و تصریح کرد: باید تمهیدی به عمل آید تا موقعیت راه‌ها و تعداد تردد ات جاده‌ای هر استان، در تخصیص اعتبارات لحاظ شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در خاتمه از تمامی هموطنان عزیز درخواست کرد قبل از اقدام به سفر طی تماس با تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه‌ها نسبت به دریافت اطلاعات لازم شامل وضعیت راه‌ها، شرایط جوی، ترافیک حاکم و ...اقدام کنند

وی گفت: متاسفانه اکثر انسدادهای مقطعی و همچنین حوادث جاده‌ای در شرایط متغیر جوی به دلیل نبستن زنجیر چرخ و عدم تجهیز خودرو جهت سفر در چنین شرایطی بوده است لذا جهت داشتن سفری ایمن نسبت به رعایت موارد مذکور و توجه به مقررات جاده‌ای اهتمام ورزند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.