بازدید سایت : ۷۲۵۰۴

◄ برگزاری جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان در مشهد

جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان در مشهد برگزار شد.

 برگزاری جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان در مشهد
تین نیوز |

اولین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان خراسان رضوی در پایانه مسافربری امام رضا با مشارکت دستگاه‌های ایمنی و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای درون و برون‌شهری برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، پنجشنبه گذشته جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها، برگزارکننده این مراسم بود که در آن بخارایی رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، قربانی سرپرست هماهنگی عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، روسای پلیس راهور و راه استان و جمع کثیری از کارشناسان و مدیران استان و خانواده بزرگ رانندگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره نمایش جایگاه رانندگان حرفه‌ای در روند توسعه، گسترش و پویایی صنعت حمل‌ونقل و اقتصاد ملی و همچنین نقش سرمایه‌های انسانی در امنیت و ایمنی در فرآیند سفر و جابجایی کالا و مسافر بود.

در این جشنواره تعدادی از مسئولان و احدی از رانندگان به ایراد سخنرانی در خصوص فعالیت‌ها، اقدامات و مشکلات حوزه حمل‌ونقل پرداختند.

در این مراسم هم‌چنین بر ضرورت توجه به متقاعد و ملزم کردن دستگاه‌های ایمنی بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تضمین ایمنی برای به حداقل رساندن خطر مرگ یا آسیب جدی به کاربران راه و سلامت بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یک راهبرد همیشگی و سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای مورد تاکید قرار گرفت.

رانندگان برتر این مراسم نیز بر ضرورت توجه به امنیت و ایمنی‌بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و توجه به رفع مشکلات خود از طریق مجاری قانونی پرداختند.

 در پایان جشنواره ضمن تقدیر از رانندگان برتر و نمونه حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافر درون و برون‌شهری از رانندگان برتر و نمونه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه و راهور، هلال‌احمر، اورژانس و دوچرخه‌سواران نمونه، تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.