| کد خبر: 180247 |

◄ نصب و راه اندازی دوربین 360 درجه در همدان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان از نصب و راه‌اندازی دوربین 360 درجه (چهاروجهی) برای نخستین بار در استان خبر داد.

تین نیوز

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، با اشاره به اینکه دوربین 360 درجه خاصیت پوشش تصویری چهار سمت را به شکل همزمان دارد، اظهار کرد: این دوربین در محور همدان کرمانشاه (سه‌راهی صالح‌آباد) نصب‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، سعید کریمی با بیان اینکه این محور جز پرترددترین محورهای استان به شمار می‌رود، افزود: با توجه به اینکه گردنه های اسدآباد و همه‌کسی جز محورهای مهم استان هستند، نصب دوربین چهاروجهی در این محور ضرورت داشت.

 کریمی ادامه داد: برای نصب و راه‌اندازی این دوربین 150 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه با نصب این دوربین گره‌های ترافیکی کاهش می‌یابد، یادآور شد: با توجه به ترددهای زیادی که از این محور برای سفر اربعین و سفرهای تابستانی انجام می‌شود، نصب این دوربین می‌تواند در کاهش تلفات جاده‌ای نقش مهمی داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه سیستم نظارت تصویری یکی از قدرتمندترین ابزار جمع‌آوری اطلاعات لحظه‌ای است خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در استان همدان 20 سامانه نظارت تصویری فعال به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.