| کد خبر: 180089 |

◄ آمادگی راهداران خراسان شمالی برای خدمت رسانی درطرح راهداری زمستانی

21 گردنه در محورهای خراسان شمالی به طول 681 کیلومتر تحت پوشش خدمات راهداران استان خراسان شمالی است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: راهداران خراسان شمالی از اکنون در حال آماده شدن برای اجرای طرح زمستانه و خدمات‌رسانی به مسافران در جاده‌ها هستند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، محمد مشتری با اشاره به برگزاری نخستین نشست برای ارتقای آمادگی راهداران استان و بررسی وضعیت ناوگان راهداری اظهار کرد: معاونت راهداری استان مکلف شده است نسبت به بررسی‌های فنی از ناوگان راهداری مبادرت داشته باشد و در صورت وجود نقص و یا ایراد، نسبت به رفع آن اقدام کند.

وی افزود: مطابق همه ساله، اکیپ‌های راهداری استان برای اجرای طرح زمستانه و خدمات‌رسانی به مسافران و خودروهای عبوری از استان سازماندهی می‌شوند و ناوگان راهداری هم برای برف‌روبی و پاک‌سازی جاده‌ها آماده خواهند شد.

مشتری اظهار کرد: از اکنون هماهنگی‌های لازم برای طرح زمستانه و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در این اداره‌کل در حال انجام است.

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 268 دستگاه ناوگان فعال اعم از ناوگان سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در اختیار راهداری استان است.

بر اساس این گزارش،22 اکیپ راهداری در طرح زمستانه در 21 راهدارخانه استان مستقر می‌شوند.و18گشت راهداری به‌صورت شبانه‌روزی و 47 دستگاه نمک‌پاش آمادگی کامل راهداری زمستانی را دارا هستند.

 21 گردنه در محورهای خراسان شمالی به طول 681 کیلومتر تحت پوشش خدمات راهداران استان خراسان شمالی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.