| کد خبر: 179985 |

رئیس راهداری اسدآباد خبر داد؛

◄ عملیات برفروبی گردنه اسدآباد با 500 تن ماسه و نمک

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد از عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی این شهرستان با 500 تن ماسه و نمک خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد از عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی این شهرستان با 500 تن ماسه و نمک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، ساسان رستمی در گفتگویی با اشاره به این‌که بارش برف در این شهرستان از ساعت 18 بعدازآن ظهر روز پنج‌شنبه آغاز شد و تا ساعت 19روز جمعه ادامه داشت، افزود: هم‌زمان با بارش برف 60 نفر از نیروهای راهداری این شهرستان به محورهای مختلف اعزام‌شده و عملیات برفروبی را انجام دادند.

وی با تکید بر آماده‌باش کامل نیروهای راهداری این شهرستان در طرح زمستانی راهداری تصریح کرد: چهار راهدارخانه این شهرستان نیز در فصل زمستان تجهیز شده و به میزان لازم نمک و ماسه در آن ذخیره‌سازی شده است.

رستمی ادامه داد: در عملیات برفروبی روز گذشته 33 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده‌شده است.

رئیس راهداری اسدآباد یادآور شد: براساس آخرین گزارش‌ها از راهدارخانه‌های شهرستان اسدآباد برف‌روبی در این گردنه به پایان رسیده و تردد در آن روان است.

این مسئول با اشاره به این‌که براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این هفته بارش مجدد برف راداریم، خاطرنشان کرد: راهداری‌های کل حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد با شیفت بندی کار راهداران، آمادگی کامل را برای برف‌روبی در روزهای آینده دارند.

رستمی، در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا حد امکان قوانین و مقررات رانندگی و فاصله طولی خودروها در مه غلیظ صبحگاهی را رعایت کرده و برای تردد درراه‌ها به هشدارهای پلیس راهنمایی رانندگی و اداره راهداری توجه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.