| کد خبر: 151426 |

افزایش ٢٣ درصدی میزان جابجایی بار در اسدآباد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از افزایش ٢٣ درصدی میزان جابجایی بار در این شهرستان طی ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از افزایش ٢٣ درصدی میزان جابجایی بار در این شهرستان طی ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۴۴٢ هزار و ٨۶٢ تن بار توسط ۵ شرکت فعال این شهرستان جابجا شده است.

وی میزان جابجایی بار شهرستان اسدآباد را در ۶ ماه نخست سال گذشته ٣۶٠ هزار و ١١٠ تن اعلام کرد و گفت: سهم شهرستان اسدآباد از استان همدان در راستای جابجایی بار در سال گذشته ٧ درصد و در نیمه اول امسال ٨ درصد بوده است.

رستمی در ادامه با اشاره به اینکه در اربعین حسینی سال گذشته ١۵٠ سرویس از این شهرستان برای جابجایی زائران عتبات عالیات اختصاص یافت، تصریح کرد: از این تعداد، ٨٢ دستگاه اتوبوس، ۵٢ دستگاه مینی‌بوس و ١۶ سرویس سواری بودند.

رستمی خاطرنشان کرد: در اربعین سال گذشته از ١۵ آبان تا ٧ آذر، ۴ هزار و ٩۶ نفر مسافر توسط این شهرستان جابجا شد.

وی با بیان اینکه در اربعین حسینی امسال در شهرستان اسدآباد افزایش بلیط برای مرز خسروی وجود نخواهد داشت و نرخ بلیط امسال نیز در این راستا بر اساس مصوبه سال گذشته خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود نرخ بلیط برای مرز مهران با ١٠ درصد افزایش همراه باشد.

رستمی در ادامه از انجام ۱۳ هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت در محور اسدآباد- کنگاور خبر داد و گفت: این اقدام به علاوه ۶ کیلومتر روکش در مدت ۱۵ روز انجام گرفته و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی پروژه تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی همچنین به لکه‌گیری راه‌های آسفالته شهرستان اسدآباد اشاره و خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست امسال یک هزار و ۶ مترمربع لکه‌گیری راه‌های آسفالته، ۷۰۰ مترمربع موج‌تراشی سطوح آسفالته، ۲۸ کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته و ۱۶ کیلومتر شانه‌سازی راه‌های آسفالته از سوی این اداره در محورهای این شهرستان اجرایی شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.