| کد خبر: 179198 |

◄ تردد بیش از 12 میلیون وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان درآبان‌ماه 97

تردد بیش از 12 میلیون وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان درآبان‌ماه 97 انجام گرفت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، خبر از تردد تعداد 12216722 دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در آبان ماه سال 1397 براساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان،  داریوش باقر جوان گفت: 27 درصد از کل این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده که بندر شهیدرجایی-بندرعباس با 259354 وسیله نقلیه، بیش‌ترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است. این مقام مسئول افزود: در آبانماه سال جاری محور بندرشهید رجایی-بندرعباس با 785921 تردد پرترددترین محور و سه‌راهی چهوو-لامرد با 23219 تردد کم ترددترین محور بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه‌های مواصلاتی استان معادل 252 وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندر شهید رجایی-بندرعباس با نرخ جریان تردد 1090 وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با 33 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه‌راهی چهوو-لامرد بوده است.

داریوش باقر جوان سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 73 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 98 کیلومتر در ساعت مربوط به محور سه‌راهی چارک- بندرلنگه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود: 11 درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرعباس- بندر شهید رجایی با 205042 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

از مجموع کل تردد 9 درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور خونسرخ-گچین با 48411 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.