| کد خبر: 178834 |

◄ بررسی پرونده تخلف 40 شرکت حمل‌ونقل کالا

پرونده تخلف 40 شرکت حمل و نقل کالا رسیدگی شد.

تین نیوز

طی نیمه آذرماه سال جاری، کمیسیون ویژه ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در 6 استان، به پرونده تخلف 40 شرکت حمل‌ونقلی رسیدگی و احکام حقوقی لازم را صادر کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات این سازمان با بیان این خبر اظهار کرد: در اجرای بند چهار ابلاغیه مورخ 22 خردادماه سال‌جاری و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقلی، با تشکیل کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است.

وی افزود: براساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده 12در  شش  اداره کل استانی به 40 پرونده تخلف رسیدگی شد که براساس تصمیمات متخذه سه شرکت لغو پروانه فعالیت، 13شرکت جریمه نقدی،  پنج  شرکت به تذکر کتبی محکوم و 19 شرکت نیز برائت شدند.

بنی‌اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای تشکیل کمیسیون ویژه ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای از دهه دوم خرداد تاکنون را 1544 پرونده اعلام کرد و افزود:  براساس آرای صادره 155 شرکت به لغو پروانه فعالیت، 790 شرکت به جریمه نقدی، 205 شرکت تذکر کتبی محکوم و برای 394 شرکت حکم برائت صادر شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.