| کد خبر: 176832 |

◄ خدمت‌رسانی به زائران اربعین پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با تمام توان

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های لازم در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: پایانه‌های مرزی با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، غلام‌عباس بهرامی‌نیا با اشاره به این‌که اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان مسئول کمیته زیرساخت و حمل‌ونقل در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات قابل‌توجه و ویژه‌ای را برای تسهیل و ارتقا ایمنی عبور و مرور زائران اربعین انجام داده، گفت: فعالیت‌های صورت گرفته ویژه این ایام در دو حوزه جاده‌ای و راهداری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این‌که تلاش‌ها و توجه ویژه‌ای به موضوع حوزه ایمنی و عملیات راهداری در مرز شلمچه و چذابه صورت گرفته است، ادامه داد: مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه انجام‌شده بحث لکه‌گیری و روکش آسفالت بوده که در مقاطع انجام‌شده حدودا سه‌هزار تن روکش آسفالت انجام‌شده است.

این مقام مسئول در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، افزود: 130‌هزار مترمربع از محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی استان لکه‌گیری شد و علاوه بر این نیز 15هزار متر طول درزگیری صورت گرفت.

بهرامی‌نیا با تاکید بر انجام 18‌کیلومتر شانه سازی و نصب 50‌هزار تابلوی مختلف راهنمایی، اخباری و اطلاعاتی در مسیرهای زائران، عنوان کرد: همچنین 700 کیلومتر خط‌کشی در این مسیرها انجام شد.

 وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به 24 کیلومتر حفاظ راه در محورهای مرزی شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: در زمینه گشت‌های راهداری نیز 28 اکیپ در محورهای ورودی و مرزی استان ویژه خدمت‌رسانی به زائران مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: از ابتدای انجام سفرهای زائران برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ترددها در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به‌صورت 24 ساعت انجام می‌شود.

 بهرامی‌نیا هم‌چنین از تخفیف 30درصدی کرایه اتوبوس‌های ویژه ایام اربعین در پایانه‌های مرزی استان نسبت به نرخ مصوب خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.