| کد خبر: 176106 |

◄ اعلام حمایت سازمان راهداری از محمد اسلامی

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اعلام آمادگی از برنامه‌های محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از طرف سازمان مطبوعش از او اعلام حمایت کرد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اعلام آمادگی از برنامه‌های محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از طرف سازمان مطبوعش از او اعلام حمایت کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن‌نیا در مورد رئوس برنامه­‌ها و رویکردهای اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تمام اولویت‌های موردنظر به نحو شایسته‌ای در برنامه­‌های اعلامی ایشان لحاظ شده که تسلط و دقت نظر مهندس اسلامی به اهم نیازهای این حوزه را نشان داده و با توجه به سوابق تحصیلی و تخصصی ایشان و مدیریت در سطوح مختلف مرتبط با این حوزه و شناخت قبلی بنده از ایشان، آینده روشنی را جهت تحقق برنامه اعلامی در چارچوب اهداف و برنامه‌­های بالادستی کشور ترسیم می­‌کند.

او افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اهتمام کلیه مدیران و همکاران خود در سراسر کشور نیز با حمایت قاطع از برنامه‌های پیشنهادی آقای مهندس اسلامی، آمادگی کامل خود را برای تلاش مضاعف در جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های اعلام‌شده از سوی ایشان اعلام می­‌کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان داشت: سهم ۹۰‌درصدی جابه‌جایی بار و مسافر در کشور از طریق شبکه‌ راه‌ها، خود به‌تنهایی اهمیت بخش حمل‌ونقل جاده‌ای را به‌خوبی نشان می­‌دهد. گردش مالی ده‌ها هزارمیلیارد تومانی صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای و حضور ده‌ها میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه و فعالان اقتصادی اعم از؛ پیمانکاران، مشاوران، اصناف و تشکل‌ها و انجمن‌­ها، رانندگان بخش حمل‌ونقل عمومی و سایر ذی‌نفعان در این بخش، بیانگر سهم عمده این صنعت و تاثیرگذاری آن در اقتصاد ملی و توسعه اجتماعی کشور است.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: واضح است که حتی اندکی ارتقای بهره‌وری در این بخش، تاثیر فراوانی در اقتصاد ملی در سطوح کلان و خرد و تامین رضایتمندی اقشار مذکور را به همراه خواهد داشت. از طرفی، علیرغم تلاش قابل‌توجه مسئولان در سال‌های اخیر، هنوز هم شاهد تصادفات رانندگی شهری و برون‌شهری هستیم که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و دولت به‌شمار می­‌رود و لزوم توجه بسیار جدی به موضوع ایمنی حمل‌ونقل جاده­ای را دوچندان می­‌سازد.

او افزود: قابلیت حرکت و دسترسی ایمن، پایدار و اقتصادی در شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای، مولفه‌­های اصلی و مورد انتظار این بخش به‌شمار می‌­روند و لازم است تمام برنامه‌های حوزه حمل‌ونقل براین مولفه‌ها استوار باشد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه یادآور شد: رسیدگی به امور پیمانکاران و مشاوران و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها با روش‌های مختلف تامین منابع و تلاش در جهت واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش‌خصوصی، حل نارسایی‌­ها و بهبود ساختار موجود در رابطه با فعالیت اصناف و تشکل‌های حرفه‌ای و صنفی و رانندگان جزو اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این حوزه است.

او بابیان این‌که «ارتقای ایمنی شبکه راه‌ها و مدیریت هوشمند ایمنی شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نیز در اولویت فعالیت‌های حوزه راه و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد» گفت: توسعه متوازن شبکه راه‌ها و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی موجود، قابلیت حرکت و دسترسی را افزایش می‌دهد و لازم است در رابطه با خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای در این شبکه نیز برنامه‌ریزی دقیق و کاملی صورت گیرد.

حسن‌نیا با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی در جهت ارتقای پایداری و تاب‌آوری صنعت حمل‌ونقل و شبکه راه‌های کشور، در بروز حوادث و وقایع طبیعی و انسان‌ساز جزو برنامه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی به‌شمار می‌رود اعلام کرد: این موضوع نقش غیرقابل‌انکاری در ثبات اقتصادی و رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای و ذینفعان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.