| کد خبر: 175381 |

◄ قاچاق دلیل اصلی تصادفات جاده‌ای ایرانشهر

اصلی‌ترین علت تصادف‌ها در منطقه ایرانشهر، قاچاق سوخت و انسان به علت مرزی بودن استان و عدم اشتغال و بیکاری است.

تین نیوز

اصلی‌ترین علت تصادف‌ها در منطقه ایرانشهر، قاچاق سوخت و انسان به علت مرزی بودن استان و عدم اشتغال و بیکاری است. ابراهیم جاوشیری، مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایرانشهر با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۱۸ نقطه رفع شده و در سال‌جاری نیز بررسی‌ها صورت گرفته و اعتبار هم از سوی سازمان راهداری در دست اقدام است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جاوشیری درباره وضعیت نقاط حادثه‌خیز استان گفت: حذف و ساماندهی برخی از نقاط حادثه‌خیز به‌صورت پیمانکاری انجام خواهد شد و امیدواریم همه آن‌ها به‌کلی رفع بشوند.

او افزود: قاچاق سوخت و انسان به‌دلیل سرعت‌بالا در عبور از مناطق کوهستانی و عدم رعایت علائم راهنمایی و رانندگی، مشکلاتی مانند تصادف‌های زیاد را برای منطقه به وجود می‌آورند.

این مدیر استانی درباره تمهیدات راهداری درخصوص قاچاق انسان و سوخت در محورهای استان گفت: ریشه اغلب این دسته مشکلات نبود شغل و معضل اشتغال است. مردم هیچ راهی برای درآمدزایی ندارند و تنها راه امرارمعاش قاچاق سوخت و انسان از این دو مرز است. خصوصا در ایام اخیر که وضعیت اقتصادی کشور و بالا رفتن ارز مسائلی را ایجاد کرده و این دسته مشکلات در استان مشهود شده است.

او با توصیف وضعیت تصادفات سال گذشته در نسبت با امسال گفت: متاسفانه آمار تصادفات امسال نسبت به سال گذشته به‌دلیل اختلال در وضعیت قیمت سوخت و مسائل اقتصادی در کشور بیش‌تر بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.