| کد خبر: 171858 |

◄ ثبت نام 538 هزار راننده در طرح پوشش بیمه تکمیلی رانندگان

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از پایانه بار شهرستان مبارکه، با رانندگان تلاشگر و سختکوش شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا که در این پایانه حضور داشتند، دیدار کرد و از نزدیک در جریان نقطه نظرات، مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر به استان اصفهان  ضمن بازدید از پایانه بار شهرستان مبارکه، با رانندگان تلاشگر و سختکوش شاغل در بخش حمل و نقل  جاده‌ای کالا که در این پایانه حضور داشتند، دیدار کرد و از نزدیک در جریان نقطه نظرات، مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این بازدید عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر ورئیس این سازمان به استقبال رانندگان از بیمه تکمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: از زمان اعلام طرح بیمه تکمیلی بیش از ۵۳۸ هزار نفر از رانندگان و همسرانشان برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام کردند.

وی گفت: 90 درصد حمل‌ونقل کالا و مسافر در کشور ما از طریق جاده انجام می‌شود که  این امر همواره مسئولیت سنگینی را برعهده وزارت راه‌و‌شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای قرار داده است.

‌رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به نقش تنظیم‌گری سازمان راهداری و حمل‌ونقل در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره  و خاطرنشان کرد:

انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت ویژه  اقتصادی کنونی کشور از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان‌بر کرده است اما همچنان رفع مشکلات رانندگان و توجه به بهبود شرایط معیشتی این قشر از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است و مورد پیگیری قرار دارد.

حسن‌نیا افزود: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض‌الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم و با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان  بهبود خواهد یافت.

وی در رابطه با مشکل تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات ناوگان  خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد  مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

گفتنی است در جریان بازدید از پایانه بار شهرستان مبارکه، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مبارکه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای استان اصفهان نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.