| کد خبر: 175209 |

◄ تقدیر از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز

اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز موردتقدیر قرار گرفت.

تین نیوز

براساس ارزیابی انجام‌شده از عملکرد دستگاه‌های اجرایی البرز در سال 96، این اداره‌کل در میان دستگاه‌های اجرایی استان از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به‌عنوان دستگاه دارای رشد امتیاز در شاخص‌های اختصاصی شناخته شد براساس آن موردتقدیر استاندار البرز قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، استاندار البرز در این لوح ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ابراز امیدواری کرده است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال حمایت از کالای ایرانی با عزم ملی و مدیریت جهادی موجب ارتقای کارآمدی دولت، توسعه استان، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن نسیم امید در مسیر ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران بیش‌ازپیش فراهم شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امراله مهماندوست 0 0

    چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند+ خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشد؟
    چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا ...
    چرا ...
    چرا ...
    چرا ...
    این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج را تا شهرستان های قیر و کارزین + جهرم (از راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند را محاسبه کنید از حدود 49 کیلومتر تا 79 کیلومتر بیشتر نمی شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتر قرار گرفته اند. به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان و جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهر خنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل مناسب برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس انتخاب می شد.