| کد خبر: 168464 |

نارسایی های جاده کرج - چالوس برطرف می شود

استاندار البرز با اشاره به اهمیت جاده گردشگری کرج - چالوس ، گفت: بررسی کاستی ها و نارسایی های این محدوده پر ارزش در اولویت دولت قرار گرفته و مرتفع می شود.

تین نیوز

استاندار البرز با اشاره به اهمیت جاده گردشگری کرج - چالوس ، گفت: بررسی کاستی ها و نارسایی های این محدوده پر ارزش در اولویت دولت قرار گرفته و مرتفع می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد علی نجفی روز جمعه در همایش پاکداشت طبیعت؛ پاکسازی جاده کرج - چالوس از زباله افزود: یکی از مشکلات جاده کرج - چالوس پخش زباله در نقاطی از این مسیر بوده که باید با همت و مشارکت مردم این مسیر زیبا را از زباله پاک کنیم .

وی بیان داشت: زیبنده کشور ما نیست که به عنوان یکی از کشور های تولید کننده زباله مطرح باشیم و باید همه برای زیبا سازی طبیعت و پاکسازی آن از زباله پای کار بیایند.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات جاده کرج - چالوس آلودگی ناشی از کثرت تردد خودروها بوده که گشایش بخشی از آزاد راه تهران - شمال و بزرگراه شهید همت در کاهش این آلودگی تاثیر گذار خواهد بود.

نجفی گفت: دفن غیربهداشتی زباله ها در منطقه ای نزدیک فرودگاه بین المللی پیام یکی دیگر از مسایلی است که شهر کرج و استان البرز را درگیر کرده است و این زیبنده استان البرز نیست که زباله و شیرابه های آن سلامت مردم را تهدید کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به اجرای طرح پاکسازی جاده کرج - چالوس به مساحت 705 کیلومت مربع با حضور بیش از 5 هزار نفر از مردم این استان اظهار داشت: مهم ترین پیام این همایش این بوده که طبیعت مربوط به حال و آینده است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا بود.

امیر غفرانی افزود: این همایش با توجه به اینکه جاده کرج - چالوس یکی از پرتردد ترین جاده های کشور است و 17 استان از این جاده عبور می کنند برای چهارمین سال است که برگزار می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.