| کد خبر: 174942 |

◄ تردد زائران اربعین از سه پایانه مرزی

سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چذابه در سفرهای اربعین به زائران خدمات ارائه می‌دهند. رضا نفیسی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این خبر گفت: ورود و خروج زائران اربعین حسینی سال ۹۷ از سه پایانه مهران، شلمچه و چذابه انجام می‌شود و طبق تصمیمات، امسال از مرز خسروی استفاده نخواهد شد.

تین نیوز

سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چذابه در سفرهای اربعین به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

رضا نفیسی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این خبر گفت: ورود و خروج زائران اربعین حسینی سال ۹۷ از سه پایانه مهران، شلمچه و چذابه انجام می‌شود و طبق تصمیمات، امسال از مرز خسروی استفاده نخواهد شد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نفیسی با اشاره به آماده‌سازی پایانه‌های مرزی غرب کشور برای سفرهای زیارتی اربعین اظهار کرد: اقدامات عمرانی و محوطه‌سازی پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از پیشرفت و آمادگی بالایی برخوردار هستند و تا پیش از زمان جابجایی زائران مراسم اربعین اقدامات تعمیر و نگهداری نیز به پایان خواهد رسید.

او با اشاره به میزان آمادگی گیت‌های ورودی و خروجی زوار در هر دو پایانه افزود: تمامی گیت‌ها آماده هستند و هیچ مشکلی برای ورود و خروج زوار وجود ندارد.

 مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تأمین پارکینگ برای ۱۶۰ هزار خودرو در سه پایانه مرزی مهران، چذابه و شلمچه برای زائران مراسم اربعین پیش‌رو خبر داد و گفت: دیوارکشی پارکینگ پایانه مرزی چذابه نیز به پایان رسیده است و در کل زائران پس از توقف در پارکینگ‌ها از طریق اتوبوس‌های درون‌شهری به پایانه‌ها منتقل می‌شوند.

او درباره تعیین قیمت بلیت اتوبوس اربعین بیان داشت: جلساتی با نمایندگان شرکت‌ها و انجمن‌های حمل‌ونقل مسافر درخصوص تعیین نرخ بلیت اتوبوس‌های مسافربری برای ایام اربعین برگزار و مقرر شد طبق روال سال‌های گذشته نرخ بلیت اتوبوس ویژه اربعین پس از جمع‌بندی از سوی صنف اعلام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.