| کد خبر: 174034 |

افزون بر یک‌میلیون مسافر توسط ناوگان جاده‌ای جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک‌میلیون و 84 هزار و 980 مسافر تابستان امسال توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان جابجا شدند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک‌میلیون و 84 هزار و 980 مسافر تابستان امسال توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان جابجا شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علی خانقائی اظهار داشت: هم اینک هزار ناوگان اتوبوسی، 455 ناوگان مینی‌بوسی و 640 ناوگان سواری در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای سیستان و بلوچستان فعال است.

وی ادامه داد: تعداد مسافران جابجا شده نسبت به مدت مشابه پارسال با یک‌میلیون و 58 هزار و 140 نفر مسافر رشد سه‌درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان توجه به امنیت و به صرفه بودن استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی را متذکر شد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران توسط شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر تاکید کرد.

خانقائی از مردم سیستان و بلوچستان خواست که در زمان انجام سفرها نسبت به تهیه بلیت اتوبوس از طریق سایتهای اینترنتی و دفاتر فروش بلیت سطح شهر اقدام و در صورت هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی این اداره کل در شهرستان‌ها و یا شماره پیامک 3000143 اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.