| کد خبر: 173067 |

◄ تاسیس اولین دفتر خدمات مسافرتی جاده‌ای در گلستان

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مجوز تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی جاده‌ای را از سال 94 باهدف توسعه خدمات حمل‌ونقل مسافری به متقاضیان اعطا می‌کند.

تین نیوز

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان از تاسیس نخستین دفتر خدمات مسافرتی جاده‌ای استان در شهرستان بندرگز به نام «دشت سیر» و باهدف توسعه خدمات حمل‌ونقل مسافری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، قربانعلی روحی بیان کرد: این دفتر با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در اواخر مردادماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و خدماتی از قبیل رزرو و فروش بلیت اتوبوس را طی انعقاد قرارداد همکاری با شرکت‌های اتوبوس‌رانی و سواری‌رانی به حدود 10‌مقصد در کشور و سواره و پیاده کردن مسافر در محل دفتر را به شهروندان بندرگزی ارائه می‌دهد.

 به گفته وی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مجوز تاسیس دفاتر خدمات مسافرتی جاده‌ای را از سال 94 باهدف توسعه خدمات حمل‌ونقل مسافری به متقاضیان اعطا می‌کند.

 روحی ادامه داد: در استان گلستان تاکنون پنج نفر متقاضی دریافت مجوز دفتر خدماتی مسافرتی جاده‌ای بوده که اولین دفتر، فعالیت خود را طی سال جاری در شهرستان بندرگز آغاز کرده و شهروندان بندرگزی می‌توانند از خدمات منسجم جاده‌ای در بخش اتوبوس‌رانی و سواری رانی بهره‌مند شوند.

وی گفت: این دفتر قصد دارد که خدمات مسافرتی خود از قبیل افزایش شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری طرف قرارداد و مقاصد سفری را گسترش دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.