| کد خبر: 172943 |

◄ ناوگان مسافربری موظف به رساندن مسافران به مقصد مندرج در بلیت‌های صادره هستند

طبق ضوابط حمل و نقل مسافر و آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری موظف به رساندن مسافران به مقصد ذکر شده در بلیت‌های صادره توسط شرکت‌ها هستند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه، گفت: ماده شش از آیین‌نامه مذکور صراحا اعلام کرد، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا موسسه مکلف به ارائه سرویس حمل‌‌ونقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه، فریبرز کرمی  افزود: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولان این اداره‌کل،خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.

کرمی تصریح کرد:پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه 3000143 ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره‌کل مستقر در پایانه شهیدکاویانی و بررسی‌های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.