| کد خبر: 172162 |

هم‌زمان با عید قربان و تعطیلات پایان هفته انجام شد؛

◄ ثبت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار سفر در تعطیلات آخر هفته

هم‌وطنان با برنامه‌ریزی سفرهای خود را مدیریت کنند.

تین نیوز

ترافیک جاده‌ای رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: در دوروزه منتهی به تعطیلات عید قربان حدود هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در جاده‌های کشور ثبت‌شده که هم‌وطنان باید با برنامه‌ریزی و مدیریت سفرهای خود، سفری ایمن وتوام با امنیت و آرامش را برای خود و هم‌سفرانشان تامین کنند‌.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،­ عبدالهاشم حسن نیا معاون­ وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان بابیان این مطلب گفت: ­هم‌زمان با ایام عید سعید قربان و تعطیلات پایان هفته،​ حجم سفرهای هم‌وطنان در طول محورهای مواصلاتی کشور افزایش‌یافته است به‌طوری‌که بررسی آمار ورودی و خروجی استان‌ها طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور از ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۳۰ مردادماه تا­ ۸ بامداد اول شهریورماه حاکی است مجموع ورودی و خروجی استان‌ها در این مدت بیش از هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۱۲ مورد تردد بوده که بیشترین میزان ورودی و خروجی به ترتیب مربوط به استان‌های البرز، مازندران، تهران، گیلان، قم و همدان بوده است.

وی افزود: در این مدت بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان‌های مازندران، گیلان و همدان بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با عنایت به اهمیت ایمنی و سلامت سفر هم‌وطنان و پیشگیری از ترافیک و راه‌بندان در سطح شبکه راه‌های کشور ، توصیه می‌شود مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند ­و با مدیریت و زمان‌بندی ­صحیح اقدام به بازگشت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار کرد: همچنین به هم‌وطنان ­توصیه می‌شود قبل از آغاز سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه‌های کشور با شماره ۱۴۱ ­از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و مسیر و زمان مناسب را برای سفر انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.