| کد خبر: 171936 |

◄ آمادگی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای ارایه خدمات به زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان جهت ارایه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، گفت: جهت هماهنگی ناوگان و زائران و دستیابی سهل‌تر خدمت‌گیرندگان، نماینده‌ای از سوی استان در مرزهای تعریف‌شده؛ مستقر خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان افزود: در اربعین امسال محوطه استقرار ناوگان استان مشخص خواهد شد و این امر به زائران در پیدا کردن اتوبوس‌های مربوطه و پیش‌بینی اعزام ناوگان موردنیاز توسط نماینده استان و همچنین جلوگیری از ازدحام ناوگان خالی و معطلی چند روزه در مرز برای مسافرگیری و در بعضی موارد بازگشت ناوگان به‌صورت خالی، کمک خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: با توجه به این‌که در سال‌های گذشته، عمده مشکل ترافیکی ایجادشده به‌دلیل تردد خودروهای شخصی در مسیر مرزها بوده است و در جهت دستیابی به حمل‌ونقل ایمن، روان و کاهش بار ترافیکی محورهای منتهی به مرز، تردد سواری‌های شخصی سایر استان‌ها از استان کرمانشاه تا مرز مهران در ایام ستاد ممنوع خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی برای برقراری سرویس مستقیم به عراق (زنجان – نجف و زنجان – کربلا) افزود: تشکیل جلسه هماهنگی به منظور توجیه شرکت‌ها و رانندگان و هماهنگی جابه‌جایی زائران در ایام اربعین حسینی با دعوت از روسای انجمن‌های صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های مسافربری و هم‌چنین بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی جهت آمادگی پذیرایی از زائران، تشکیل جلسه توجیهی مدیران فنی شرکت‌های مسافربری با حضور نماینده پلیس‌راه استان و مدیران فنی و هماهنگی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جهت تامین سوخت موردنیاز ناوگان استان همچون سنوات گذشته دردستورکار ستاد اربعین این اداره‌کل قرار دارد.

 در سال گذشته بیش از 14 هزار و هفتصد زایرزنجانی با تعداد 476 دستگاه اتوبوس از مرزهای -مهران – خسروی – شلمچه و چذابه جهت شرکت درمراسم اربعین حسینی وارد عراق شدند.     

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.