| کد خبر: 154823 |

آخرین آمار بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از بازگشت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر ایرانی به کشور خبرداد و گفت: در ساعتهای آتی نیز سایر زائران اربعین حسینی به کشور بازمی‌گردند.

تین نیوز

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از بازگشت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر ایرانی به کشور خبرداد و گفت: در ساعتهای آتی نیز سایر زائران اربعین حسینی به کشور بازمی‌گردند.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین آمار بازگشت زائران ایرانی اربعین حسینی به کشور اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر و فرآیند اعزام زائران اربعین به عتبات عالیات، بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر به عراق سفر کرد‌ه‌اند.

وی ادامه داد: طی این مدت و تا ظهر امروز حدود 2 میلیون و 150 هزار نفر از این زائران ایرانی اربعین حسینی به کشور بازگشته‌اند؛ روند بازگشت سایر زائران نیز در ساعتها و روزهای آتی ادامه دارد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: تمامی مرزهای سه‌گانه و هوایی در دسترس زائران برای ورود به کشور قرار دارد و هیچ مشکل و کندی در روند بازگشت آنها وجود ندارد.

به گفته حیدری، از حجم ترافیک و ورود زائران کاسته شده و با وجود زلزله شب گذشته بخشهایی غربی کشور هیچ مشکلی در مرز مهران ایجاد نشده است و ورود زائرن به طور مناسب انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه موکبهای ایرانی هم غالباً امروز به کار خود پایان می‌دهند، گفت: موکبهای ایرانی شهرهای زیارتی عتبات عالیات امروز تا آخر وقت خدمات خود را خاتمه می‌دهند؛ موکبهای مرزی اعم از مرز مهران و چزابه نیز در ساعتهای آتی فعالیت خود را تمام می‌کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار کرد: فقط برخی موکبهای استان خوزستان در مرز شلمچه تا روز 28 ماه صفر به خدمات‌رسانی می‌پردازند و بعد از این مدت نیز آنها هم به کار خود پایان می‌دهند.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.