| کد خبر: 171826 |

در دو ماه ابتدای سال 97 رخ داد:

◄ افزایش آمار مصدومان حوادث رانندگی در استان تهران

متاسفانه مشکلات و مشغولیت‌های فکری، خستگی فیزیکی و روحی بیش از حد به علت گرمای تابستان سبب شده تا رانندگی به نحو مطلوب در جاده‌ها انجام نگیرد و با کم شدن دقت و افزایش سرعت حوادث جبران ناپذیری اتفاق افتد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت:سهم استان تهران از تلفات تصادفات رانندگی در دو ماه ابتدای سال جاری نسبت به‌کل کشور 6.6 درصد بوده است.

مجیدرضا نصراله‌نژاد مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، گفت: برقراری سفرهای ایمن با کاهش تصادفات و تلفات از اولویت‌های اداره کل برای تعطیلات تابستانی امسال بود و برای این مهم از همه توان خود استفاده کردیم.

وی گفت: متاسفانه مشکلات و مشغولیت‌های فکری، خستگی فیزیکی و روحی بیش از حد به علت گرمای تابستان سبب شده تا رانندگی به نحو مطلوب در جاده‌ها انجام نگیرد و با کم شدن دقت و افزایش سرعت حوادث جبران ناپذیری اتفاق افتد.

وی خسارت‌های مربوط به تصادفات رانندگی را شامل از دست رفتن فرصت‌های مربوط به سرمایه انسانی کشور، هزینه‌های معالجه و ترمیم و هزینه‌های فرصت‌های از دست رفته شغلی و بیکاری، هزینه‌های مداوا و نگهداری آسیب‌دیدگان روحی و جسمی و هم‌چنین خسارت بیکاری و هزینه‌های مداوا و نگهداری آسیب دیدگان روحی و جسمی دانست و گفت: در این میان خسارت‌های ناشی از دست دادن یا مجروح و معلول‌شدن نان آوران خانواده که متوجه اعضای خانوار می‌شود هم قابل تأمل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران بابیان اینکه سهم استان تهران از تلفات تصادفات رانندگی در دو ماه ابتدای سال جاری نسبت به‌کل کشور 6.6 درصد بوده است، گفت: سهم استان از مصدومین در دوماهه ابتدای سال جاری نسبت به‌کل کشور 10 درصد بوده است.

وی از افزایش آمار مصدومین حوادث استان تهران در دو ماه ابتدای سال 97 خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال 96 حدود 190 نفر افزایش داشته‌ایم.

او خواستار رعایت قوانین رانندگی از سوی مردم شد و گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای افزایش رضایتمندی مسافران جاده‌ای در نظر گرفته‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.