| کد خبر: 171054 |

◄ فعالیت ۲۷ مجتمع‌خدماتی-رفاهی بین‌راهی در همدان

از دو مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در همدان بهره‌برداری شد.

تین نیوز

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، با اشاره به این خبر که در استان ۲۷ مجتمع‌خدماتی-رفاهی بین‌راهی وجود دارد از بهره‌برداری و آغاز به کار دو مجتمع‌خدماتی-رفاهی بین‌راهی، در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری همدان، سرپرست اداره‌کل راهداری این استان گفت: خوشبختانه همه محورهای اصلی و شریانی استان دارای مجتمع‌خدماتی-رفاهی بین‌راهی هستند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

مصطفی پناهنده با اشاره به فعالیت ۲۷ مجتمع‌خدماتی-رفاهی بین‌راهی در استان، افزود: شش مجتمع‌خدماتی-رفاهی نیز در استان در حال ساخت است که از این تعداد دو مجتمع هفته دولت افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره‌کل راهداری استان همدان ادامه داد: مجتمع قبادی در محور همدان-کرمانشاه و مجتمع ایران‌زمین در محور همدان رزن، مجتمع‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت هستند.

پناهنده یادآور شد: مجتمع قبادی با ۳۸ میلیارد ریال آورده شخصی و سه‌هزار و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی و مجتمع ایران‌زمین نیز با ۳۵ میلیارد ریال آورده شخصی و سه‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی احداث‌شده که هر دو دارای امکاناتی شامل رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کارواش، تعمیرگاه، فروشگاه و جایگاه گازوئیل و بنزین هستند.

این مدیر استانی ابراز کرد: مجتمع-خدماتی-رفاهی قبادی برای ۱۵ نفر و مجتمع ایران‌زمین برای ۱۸ نفر اشتغال‌زایی کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به صدور ۶۸ موافقت اصولی احداث مجتمع‌خدماتی-رفاهی بین‌راهی در استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد مجتمع در حال گرفتن پروانه ساخت و اقدامات اولیه هستند.

پناهنده به اهمیت و ضرورت تجهیزات این مجتمع‌ها اشاره کرد و افزود: مجتمع‌های خدمات رفاهی جاده‌ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شوند.

آرامش راننده و مسافر، امنیت، وجود خدمات مناسب، استراحت مسافران و رسیدگی به مسائل فنی خودرو را ازجمله مزایای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی را می‌توان نام برد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.