| کد خبر: 169139 |

◄ رشد۳۸ درصدی جابه‌جایی کالا در محورهای خراسان جنوبی

بررسی انجام‌شده از سیستم کنترل بارنامه نشان می‌دهد تناژ جابه‌جاشده ۲۹ درصد رشد و سفرهای کامیونی نیز ۳۸ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، گفت: بررسی انجام‌شده از سیستم کنترل بارنامه نشان می‌دهد تناژ جابه‌جا شده در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۲۹ درصد رشد داشته و سفرهای کامیونی نیز نسبت به مشابه سال قبل ۳۸درصد رشد داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، هادی حیدری افزود: در این مدت بیش از ۵۴۳ هزار و ۶۸۳ تن کالا با تعداد بیش از ۳۳ هزار و ۳۰۳ سفر کامیون و وانت‌بار در سطح استان به مقاصد درون و برون استان جابه‌جا شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، بیان کرد: عمده کالاهای جابه‌جا شده از مبدا استان به ترتیب، انواع سیمان کیسه‌ای، زغال‌سنگ، سنگ سنگ‌بری، انواع کاشی و خاک معدنی بوده است.

حیدری، گفت: در حال حاضر تعداد ۸ هزار و ۵۴۶ نفر راننده حمل‌ونقل کالای استان اعم از ناوگان باری در حمل‌ونقل کالای استان با استفاده از ۴ هزار و ۴۶۰۱ دستگاه انواع کامیونت، کامیون و کفی و وانت‌بار در این حوزه فعال هستند و عمر متوسط ناوگان باری حمل‌ونقل کالای استان برابر ۱۲.۹ سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل‌ونقل کالای کشوری (۱۷.۵ سال) و عمر متوسط ناوگان وانت‌بار ۷.۷ سال بوده که نسبت به عمر ناوگان وانت‌بار حمل‌ونقل کالای کشور (۸.۹ سال) جوان‌تر بوده و از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.