| کد خبر: 166986 |

◄ محور مواصلاتی یاسوج-شیراز پاکسازی شد

با تلاش راهداری و حمل و نقل شهرستان بویراحمد، محور مواصلاتی یاسوج-شیراز پاکسازی شد.

تین نیوز

با تلاش راهداران، محور مواصلاتی یاسوج-شیراز (کیلومتر ۲۲) که در پی بارش باران دچار رانش و ریزش صخره‌های سنگی به این محور ارتباطی شده بود، پاک‌سازی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، علی خوان پایه  گفت: در پی بارش‌های اخیر  قسمتی از دیواره جانبی کوه در کیلومتر ۲۲ محور مواصلاتی یاسوج-شیراز دچار رانش و ریزش شد که با حضور به‌موقع همکاران راهدارخانه مله شوره و اعزام ماشین‌آلات راهداری به محل ریزش در کمترین زمان ممکن این محور پاک‌سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با توجه به‌قرار گرفتن مرکز استان در منطقه کوهستانی و به‌تبع آن عبور جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا از این مناطق در روزهای پربارش گل‌ها شاهد بروز ریزش و رانش زمین و ریزش لاشه‌های سنگی به این محورها هستیم،که با توجه به استقرار اکیپ‌های راهداری در راهدارخانه‌های محورهای اصلی استان و آماده‌باش این اکیپ‌ها به‌صورت شبانه‌روزی، در صورت وقوع چنین حوادثی به‌سرعت وارد عمل شده و کار پاک‌سازی و بازگشا محورهای مواصلاتی را انجام می‌دهند.

 با تلاش راهداران هم‌اکنون تردد وسایط نقلیه در محور یاسوج-شیراز باوجود بارش‌های سنگین کاملاً به‌صورت روان در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.