| کد خبر: 156548 |

◄ ایمن‌سازی جاده روستای گردشگری «برکه‌خلف» تا نوروز

داریوش باقر جوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: ایمنی جاده‌ها اولویت اول کاری ما است زیرا مبحثی است که باجان انسان‌ها در ارتباط است.

تین نیوز

داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: ایمنی جاده‌ها اولویت اول کاری ما است زیرا مبحثی است که با جان انسان‌ها در ارتباط است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، در جلسه مدیرکل با فرماندار قشم که با حضور میرداد میردادی معاون راهداری اداره‌کل برگزار شد گفت: جاده این جزیره به دلیل داشتن جاذبه گردشگری و مهمان‌پذیری باید موردتوجه قرار گیرد و ایمن‌سازی شود.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران عزیز شاهد روزی هستیم که در مملکت اسلامی ایران عزیزمان حتی یک قطره خون در جاده‌های مواصلاتی کشور خصوصاً در جاده‌های استان ریخته نشود.

در ادامه این نشست فرماندار قشم گفت: انتظار می‌رود که تا قبل از عید نوروز به خاطر وضعیت مسافرپذیری شهر قشم جاده برکه‌خلف در اولویت روکش آسفالت قرار گیرد و همچنین محورهای فرعی به دلیل قرار گرفتن نقاط گردشگری گاهاً شاهد صحنه‌های تصادف و از دست دادن جان همنوعان و هم‌وطنان می‌شویم که می‌طلبد این نقاط فرعی هم موردتوجه خاص و ویژه قرار گیرد.

یک سفر راحت بدون تصادف و حوادث نیازمند ایمن‌سازی جاده‌ها است و این موضوع باعث پیشرفت در حوزه گردشگری می‌شود که به اقتصاد کشور کمک زیادی می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.