| کد خبر: 164557 |

امانی:

◄ هوشمندسازی شبکه راه‌ها به قوت خود ادامه دارد

ادامه نصب دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلف و تردد شمارها با قوت خود ادامه دارد و برنامه ما تکمیل هوشمندسازی راه‌ها است تا ناوگان از درب منزل تا مقصد تحت کنترل باشند و این شبکه به ایستگاه‌های پلیس‌راه وصل شود.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: هوشمند سازی شبکه حمل‌ونقل تا تکمیل و اتصال آن به ایستگاه‌های پلیس‌راه ادامه دارد.

داریوش امانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، گفت:  4 تا 6درصد از ارزش سرمایه‌گذاری ساخت راه سالانه خرج نگه‌داری آن راه می‌شود و اگر به‌موقع از راه‌ها نگه‌داری نشود هزینه‌های بیشتری را شامل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت سازمان نگه‌داری از راه‌های فعلی و ارتقای سطح سرویس است، گفت: بازخوردهایی که از میهمانان نوروزی داشتیم و نظرسنجی انجام‌گرفته حاکی از رضایت مسافران از وضعیت راه‌های کشور است.

به گفته امانی اواخر سال گذشته سازمان توانست تخصیص اعتبارات مناسبی داشته باشد و ابراز امیدواری کرد که در اعتبارات امسال وضعیت تخصیص اعتبارات بهتر باشد.

امانی در خصوص هوشمندسازی شبکه حمل‌ونقل به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم سازمان نیز، گفت: ادامه نصب دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلف و تردد شمارها با قوت خود ادامه دارد و برنامه ما تکمیل هوشمند سازی راه‌ها است تا ناوگان از درب منزل تا مقصد تحت کنترل باشند و این شبکه به ایستگاه‌های پلیس‌راه وصل شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل ادامه داد: زمانی می‌توانیم اثرگذار باشیم که بازخورد تخلف در همان موقع باشد و با متخلف برخورد شود. اگر اجازه دهیم راننده پرمخاطره در مسیر طولانی حرکت کند قطعاً نمی‌تواند این کار بازدارنده باشد، باید در نزدیک‌ترین ایستگاه پلیس نتیجه عملکرد اشتباه خود را ببیند و اعمال قانون شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.