| کد خبر: 162115 |

◄ استقبال از نشست معاون جدید سازمان راهداری با فعالان جاده‌ای

برگزاری نشست مشترک معاون جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با فعالان بخش بار جاده‌ای با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شد.

تین نیوز

برگزاری نشست مشترک معاون جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با فعالان بخش بار جاده‌ای با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شد.

به گزارش تین‌نیوز و بر اساس خبرهای منتشر شده در فضای مجازی، داریوش امانی در نخستین اقدام پس از انتصاب به عنوان معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری، نشستی با هدف رفع مشکلات موجود در پایانه بار بندرعباس برگزار کرده است.

در این نشست که روز دوشنبه 7 اسفند در تهران برگزار شد علاوه بر امانی، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا و بار، فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین رضا بابایی‌پور رئیس کانون کامیونداران استان اصفهان، احمدکریمی دبیر کانون کامیونداران کشور و اعضای کانون کامیونداران استان اصفهان، علی عابدی از شهرضا، حسینعلی آقایاری و حبیب حقانی از مبارکه،  مهدی هاشم‌زاده و حسن عباسی از پایانه اصفهان،  ارسلان ورجایی از کاشان، شعبانعلی کریمی از فلاورجان، نوید خیرمند دبیر انجمن تانکرداران اصفهان، سعید قاسمی از رانندگان وکامیونداران شهرستان فلاورجان و هیئت‌مدیره کانون کامیونداران استان اصفهان نیز حضور داشتند.

بر اساس این خبر،  امانی در این نشست بر اجرای عدالت و حمایت از سالن اعلام بار پایانه بار بندرعباس تاکید  و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک مشکلات رانندگان و کامیونداران در این بخش مرتفع شود.

این اقدام معاون جدید حمل‌ونقل سازمان راهداری با استقبال فعالان بخش بار جاده‌ای در فضای مجازی روبه رو شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت مهندس امانی خداوند به شما سلامتی و اجر اخروی دهد و امیدوارم که در این راه یعنی حفظ سالن اعلام بار بندرعباس و تقویت آن موفق باشید و بدانید که هر کس برای قشر راننده قدمی خیر بردارد نام و یاد او در خاطرشان به نیکی خواهد ماند
    مسعود رضایی از سیرجان